HMS-konferansen 2023

Delta som utstiller?

2. november 2023 arrangeres årets HMS-konferanse på Quality Hotel Maritim i Haugesund. Dette er en konferanse for de som jobber med HMS og arbeidsmiljø (Verneombud, HMS ledere, Personal / HR-ledere, bedriftsledere).

Som før er utstillerseksjonen en viktig del av HMS-konferansen, og vårt mål er å ha relevante utstillere som kan oppdatere deltakerne på produkter og tjenester innenfor området. Ved tidligere konferanser har det vært stor interesse for utstillertorget, og dette er en god anledning for deg som utstiller til å vise frem dine produkter og tjenester.

Det er begrenset antall utstillerseksjoner, og de som melder seg på først får velge plassering først.  

(Med forbehold om endringer).  

Praktisk informasjon:  

  • Dato: 2. november kl. 08:00-15:30
  • Sted: Quality Hotel Maritim Haugesund. 
  • Opprigging kan starte onsdag 1 november fra kl. 17:30- 22:00. (Eventuelt før kl. 08:00 på selve konferansedagen 2. november). 
  • En utstillerseksjon består av gulvplass med oppmålt areal. Hotellet setter frem bord og duker.  
  • Anbefaler at dere har med egne skjøteledning(er) hvis dere trenger det.  
  • Pris på standard enkeltrom fra kr. 1410,- på Quality Hotel Maritim Haugesund. (Med forbehold om tilgjengelighet og kapasitet). Påmeldte utstillere får tilsendt egen lenke for bestilling av rom.

 

Utstillerseksjoner og priser:  

  1. En seksjon ca. 9m2, (inkl. deltakelse på konferansen og lunsj for en person) Kr 11.875,- inkl. mva.

  2. Halvannen seksjon ca. 14m2 (inkl. deltakelse på konferansen og lunsj for en person) Kr 13.500,- inkl. mva

  3. To seksjoner ca. 18m2 (inkl. deltakelse på konferansen og lunsj for to personer): Kr 17.250,- inkl. mva.

  4. Minimumspakke: en halv seksjon ca. 4 m2, (inkl. lunsj for en person). MERK: Inkluderer IKKE deltakelse på konferansen. Kr 5.625,- inkl. mva.

Tilleggsvalg:  

Ønskes det en ekstra representant på stand, kommer det et tillegg på Kr. 1.500, - + mva. Ytterligere representanter må melde seg på konferansen som vanlig deltaker og betaler full konferansepris.  

Hva som inngår i prisen:  

  • Gulvplass med oppmålt areal
  • Deltakelse på konferansen (med unntak av minimumspakke). 
  • Kaffe/snacks og lunsjbuffet.
  • Det er satt av tid (ca. 1 min) til presentasjon av hver utstiller i starten av programmet. Hvor mye tid er avhengig av totalt antall utstillere. 
  • Det er satt av gode pauser i programmet som er dedikert til utstillerseksjonene. I tillegg er det satt av 30 minutter til registrering om morgenen og 60 minutter lunsjpause. 
  • Alle utstillere vil få sin logo på nettsiden i forkant av konferansen samt på skjermer i Maritim Hall Auditoriet.
  • Utstillere står oppført på deltakerlisten.  

Velg ønsket utstillingsområde i dropdown-menyen i skjema. Prisene oppgitt er inkludert mva.

Meld dere på som utstiller

Ekstra person til stand

Ønskes to representanter, kommer det et tillegg på 1 125 kr inkl mva for representant nr 2. Deltakere utover disse to betaler vanlig konferanseavgift.

Ønskes to representanter, kommer det et tillegg på 1 125 kr inkl mva for representant nr 2. Deltakere utover disse to betaler vanlig konferanseavgift.

Ved avbestilling senere enn 6 uker før konferansen, faktureres 50% av prisen.
Ved avbestilling senere enn 2 uker før konferansen faktureres full pris.

Ved avbestilling senere enn 6 uker før konferansen, faktureres 50% av prisen.
Ved avbestilling senere enn 2 uker før konferansen faktureres full pris.

Har ikke logoen tilgjengelig nå?
Logo kan også ettersendes snarest på e-post til konferanse@falck.com Merk emne med «LOGO + BEDRIFTENS NAVN».

Har ikke logoen tilgjengelig nå?
Logo kan også ettersendes snarest på e-post til konferanse@falck.com Merk emne med «LOGO + BEDRIFTENS NAVN».